Факультет технологічної і математичної освіти > Новини факультету > Сковородинівці продемонстрували успішні результати на ІІ етапі Всеукраїнського студентського професійного творчого конкурсу наукових робіт

16 квітня 2025 року на базі Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка пройшов ІІ етап Всеукраїнського студентського професійного творчого конкурсу наукових робіт за спеціальністю «Середня освіта (Технології)». Участь у заході взяли студенти Університету Григорія Сковороди в Переяславі, представивши чотири наукові роботи. Які результати?

У 2025 році в конкурсі брали участь 43 студенти з провідних закладів вищої освіти України, представивши свої наукові досягнення. Метою конкурсу було стимулювання наукової діяльності, розвиток дослідницьких компетентностей студентів, популяризація інноваційних технологій та підтримка талановитої молоді. Змагання проходило у два тури: внутрішній відбір у закладах вищої освіти та підсумковий етап, що складався з рецензування робіт і науково-практичної конференції.

Наукові роботи від Університету Григорія Сковороди в Переяславі представляли студенти: Діана Сентіщева (група ТН-1пм), Юлія Копка (група ТНМС-22), Ілля Пилипенко (група ТН-31) та Катерина Кравченко (група ТН-31). Вони успішно презентували свій навчальний заклад та отримали сертифікати учасників.

Особливу відзнаку здобула – Юлія Копка, яка посіла почесне II місце. Її наукову працю гідно оцінили рецензенти, а виступ під час конференції підтвердив високий рівень підготовки. Науковим керівником призерки є кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки Віктор Герасимчук, який надав цінну підтримку у підготовці дослідження.

Факультет технологічної і математичної освіти щиро вітає Юлію Копку з вагомим досягненням та бажаємо їй подальших наукових і творчих звершень. Також висловлюємо вдячність усім учасникам конкурсу та їхнім наставникам за відданість своїй справі, професіоналізм і прагнення до розвитку.

Пресцентр факультету технологічної і математичної освіти