Факультет технологічної і математичної освіти > Новини кафедри теорії і методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки > Представники ФТМО завітали з профорієнтаційному зустріччю до студентів ЗП(ПТ)О «Переяславський професійний коледж»

19 листопада 2025 року в інтерактивній читальні ЗП(ПТ)О «Переяславський професійний коледж» відбулася профорієнтаційна зустріч представників Університету Григорія Сковороди в Переяславі зі студентами випускової групи №19, що навчаються за професією Кухар, кондитер.

Профорієнтаційний захід під назвою «Сучасні технології та інтерактивні тренди в професії вчителя» був проведений старшою викладачкою кафедри теорії і методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки Юлією Великдан та кандидатом педагогічних наук, доцентом, координатором профорієнтаційної роботи кафедри теорії і методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки  Ігорем Савенком. До зустрічі також долучилися викладачі, майстри виробничого навчання та адміністрація закладу.

Представники Університету Григорія Сковороди в Переяславі презентували освітню діяльність факультету технологічної і математичної освіти, розповіли про умови вступу, особливості навчання за освітніми програмами бакалавра та магістра, а також продемонстрували приклади сучасних методів навчання, що активно використовуються у підготовці майбутніх учителів.

«Сьогодні ми хочемо показати вам, що сучасний вчитель технологій – це не просто професія, а можливість створювати нове, працювати з цифровими інструментами та сучасними освітніми платформами. І найголовніше – це професія, де творчість, технології та спілкування поєднуються в одне ціле»,звернулася до студентів на початку заходу Юлія Віталіївна.

Особливу увагу було приділено інтерактивним цифровим сервісам. Студенти мали змогу протестувати такі інструменти, як Kahoot!, LearningApps, Tinkercad, WordArt, які застосовуються під час занять із майбутніми педагогами. Під час спільної гри Kahoot! учасники активно відповідали на питання про цифрові технології, соцмережі та інше. Молодь із зацікавленням реагувала на жартівливі формулювання, а швидкі відповіді створювали дух змагання.

«Такі ігрові інструменти ми застосовуємо на заняттях, щоб навчання було не лише корисним, а й динамічним та захопливим. Коли студент може самостійно створити гру, макет чи інтерактивну вправу – він починає розуміти, що технологічна освіта відкриває величезні можливості»,додав Ігор Васильович.

Зустріч пройшла в дружній атмосфері: студенти активно ставили запитання, цікавилися можливостями університету, обговорювали переваги сучасної технологічної освіти. Конструктивна дискусія та формат інтерактивної гри сприяли налагодженню комунікації та заохотили молодь до подальшого пізнання педагогічної професії.

Пресцентр факультету технологічної та математичної освіти