Кафедра математики, інформатики і методики навчання у конференції «Філософські аспекти професійної освіти»

Факультет технологічної і математичної освіти > Новини факультету > Кафедра математики, інформатики і методики навчання у конференції «Філософські аспекти професійної освіти»

У минулий четвер, 17 листопада 2022 року, відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Філософські аспекти професійної освіти» у якій, серед інших, взяли участь викладачі кафедри математики, інформатики і методики навчання факультету технологічної і математичної освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Участь викладачів нашого університету, в особі викладачки Оксани Шевчук та кандидата педагогічних наук, доцента Юлія Овсієнко, націлена на обмін досвідом щодо становлення й розвитку професійної освіти в Україна й інших країнах світу. Їх увага була зосереджена була на теоретичних аспектах філософії освіти; антропологічних передумовах становлення нової парадигми освіти; комунікативній компетентності фахівця як соціально-філософський дискурсу; теоретико-методологічних питаннях розвитку наукового потенціалу фахівця; активізації освітнього простору в умовах сьогодення; інформаційному середовище закладів освіти (дистанційній освіті); неперервній освіті: історії, сучасності та шляхах оптимізації.

Слід зазначити, що досвідом і перспективами розвитку професійної освіти з присутніми поділилися вчені зарубіжних країн: Ашот Чатинян, д.п.н., професор Державного інституту фізичної культури та спорту Вірменії, (Єреван, Вірменії), Ефемія Харадзе, д.п.н., професор Тбіліського державного університету ім. І Джавахішвілі, (Грузія), Лілія Морська, д.п.н., професор Жешувського університету, Інститут педагогіки, (Польща).

Загалом учасниками конференції стали понад 200 викладачів закладів професійної, фахової передвищої та вищої освіти, котрі відзначили високий рівень організації та технічного забезпечення наукового онлайн-форуму і висловили побажання продовжити співпрацю в наступному році.

 Пресслужба кафедри математики, інформатики і методики навчання